Het vriest, dus dat werd extra warm aankleden zondagochtend. Colletje aan, overschoentjes over de voeten en lange handschoenen aan.
De schaatsen kunnen nog in het vet blijven, want voldoende ijs ligt er nog lang niet.
Om de rug enigszins te ontlasten ging ik naar de duinen (en niet naar Schoorl) dus de voorruit van de auto hoefde ik niet te krabben, dat scheelde weer.
De wind viel gisterochtend gelukkig ook mee. Koud kreeg ik het dus niet.
In duin kon je weer lekker knallen want de paden waren goed hard. Er lag geen prut, dat betekent dat de fiets en de kleren schoon bleven. Levert weer blije gezichten op. 😛
Na anderhalf uur paadje in paadje uit kwam ik plotseling Niek, Dick en Wil tegen in Wijk aan Zee. Niek had (weer eens) een lekke band en Wil en Dick stonden er bij en keken er na. Na ook even toegekeken te hebben hoe vakkundig Niek banden kan vervangen ben ik weer terug richting Heemskerk gereden, want inmiddels was het niet meer legaal om onverhard in het duin te rijden. Inmiddels stonden er voldoende kilometers op de teller dus ik kon voldaan terug naar huis fietsen.

ATB + 38 = 1332 km
6987
giant 993